top of page
חיפוש

אגדה ושמה פולי

עודכן: 2 בינו׳ 2022

אולי אתם כבר יודעים ש... היא בת רגע ל 14. אלרגית לקרדיט אבק הבית ולנמלים. בלוטת התריס שלה פועלת בהיפר. יש לה שיער ולא פרווה, מה שהופך אותה להיפו אלרגנית. היא רובצת על הספה. ישנה מתחת או לצד המיטה שלנו על תיק צידנית. היה לה פעם חזיר. היא אוכלת הבשר היחידה בבית. היא מקיאה כל דבר שהוא לא האוכל שלה. יש קול מיוחד שבו אנחנו מדבבים אותה, איתו היא מספרת לנו איך היא אוהבת נקניקיות ואיך פעם היה לה רישיון למשאית.

אני מניחה שלא ידעתם ש... היא חוזה מחלות של בני המשפחה. חוזה חוזה. בעקביות! כך קורה: אחת לכמה זמן היא לא מרגישה טוב. לא אוכלת, לאה במיוחד. ויום יומיים שלושה אחר כך: אחד מבני הבית חולה. זה מדהים ומפתיע כל פעם מחדש.


אי שם ב 2011, כשעוד לא חשפנו את התופעה הזו, היא התחילה להיות חולה ממש. לאט לאט, בהדרגה, איבדה משקל, ושיערות. היא הגיעה למשקל של 2.5 קילו, ודמתה לתרנגולת אחרי שחיטה. זה היה מאוד עצוב. לא הבנו מה קורה לה. בדקנו אותה מכל כיוון. והיא בשלה - חולה חולה חולה. ואז פסק הדופק של התינוקת המתוקה שהייתה בבטן שלי. אנחנו נסענו להחלים בתאילנד. היא החלימה אצל ההורים שלי.

ומאז זה ככה. היא רובצת קרוב לפסל של חוזה המדינה, וחוזה את עתידנו הבריאותי.

לפני יומיים ג'וני שם לב שהיא מרגישה לא משהו. תהינו מי יפול ברשת. מפה לשם, מוזמנים לאחל החלמה מהירה ל Joni Levi Isserlish שנפל למשכב סטנדרטי.





10 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

כן ו...

bottom of page